1hayat3melek / instagram
Resim kaynak : www.joojoo.me

13 Nisan 2014 Pazar

Hiç Hazır Değilim Henüz...

Bir sabah saçlarımı okşayıp da rüzgar , İzlerini sürüp de gidecek beyaz beyaz
Ve güneş aynaya baktığımda çizgilerden ,Yeni bir yüz gösterecek üzülerek biraz


Bugün başka renkte ağaracak biliyorum ,Ve zorla değil ya o rengi hiç sevmiyorum
Ne olur sanki biraz daha zaman verseniz ,Yıllar öfkenizi hiç mi hiç anlamıyorum...


Yok olmaz erken daha,Biraz geç kalın ne olur.
Hiç hazır değilim henüz...


Ne olur baharlarımı bırakın bir süre daha ,
Tanıdık değil bana güzYok olmaz dur ,Dur gidemezsin.
Gözlerimin rengi dur ,Bulutlara dönemezsin.
Yok alamazsın Beni deli zaman
Ömrüme o kurşuni renkleri süremezsin...

6 yorum:

  1. Merhabalar sizden ricam facebooktan kemal milar ı araştırmanız..kanseri ingiliz karbonatıyla yeneceğinizle ilgili bilgiler paylaşıyor..harun kolçakta kanseri karbonatlı su ve gümüş suyuyla yenmiş..lütfen kemoterapi görmeyin..Allah yar ve yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  2. Araştırdıkça size sölemeden edemiyorm..buğday çimi buğday suyu limon kayısı çekirdeği bunların hepsi kansere birebirmiş....inşallah Rabbim size doğru kapıyı açar da hayırlıysa kemoterapi görmeZsinİz...

    YanıtlaSil
  3. Maalesef çok düşük dozda ve tamamen koruma amaçlı bir kemoterapi almaya başladım. Allah'ın izniyle karnımdaki meleğe de bana da hiç bir şey olmayacak. Daha öncede söylediğim gibi tıp bile bu durumumda ağzı açık kalırken ve ne yapacağını doğru dürüst bilemezken daha yeni yeni hayatımıza giren alternatif tıbbın benım konumda çok fazla brişey yapamayacağını düşünüyorum. Ama şunu da bilmenizi isterim ben yine de bildiğim gücüne inandığım ve karnımdaki kızıma zarar vermeyecek baharatları , sebzeleri tabi ki tüketiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana doktorum baharatları bu bitki çaylarını asla kullanmamam gerektiğini söyledi kemoşu alırken :) bu arada ben ona kemoş diyorum

      Sil
  4. blogunuza tesadüf eseri rastladım.annem meme kanseri ve sol göğsünü aldılar.30 dikişi var şuan kolunu kullanamazsın dediler ama annem ameliyattan 20 gün sonra bütün ev işlerini kendi yapıyordu.kemoterapi aldı.evet çok kötü bir süreçti ama kimseden kemoterapi hikayesi dinlemeyin lütfen cünkü o korku o endişe insanı daha çok yıpratıyor.saçları döküldü ama şuan eskisinden daha gür çıkıyordu.annem için ettiğim dualarda bundan sonra siz de yer alacaksınız.

    YanıtlaSil
  5. Nuraycım Annem de 3 yıldır rahim kanseri tedavisi görüyor ameliyatını oldu sayısız ışın aldı şimdi kemoterapi alıyor bunun yanı sıra doktorumuzun karşı çıkmadığı her türlü alternatif tıbbı da deniyoruz özellikle bitkisel karışımlar vs. Tabi ki sen hamile olduğundan sırf bu yüzden bile her bitkisel karışımı denememelisin doktorlarının çok iyi olduğuna şüphen yoksa sakın onların sözlerin çıkıp farklı bir yol izleme...burdan Meleğini kucağına oğlunun koltuğunun altına aldığın resimleri de paylaşacaksın benim inancım tam ve o günü sabırsızlıkla bekliyorum bütün dualarımdasın gülen yüzün hiç solmasın inşallah...

    YanıtlaSil