1hayat3melek / instagram
Resim kaynak : www.joojoo.me

16 Nisan 2014 Çarşamba

Sağlık Sigortası

"Allah hayr etsin derler , Allah zaten hayır ediyor da sen şer bakıyorsun!..."
 
Eşimin bana patoloji sonucuyla ilgili doktora gitmemizi gerektiği söylediği kara gün...

Sadece 2 saat önce...

Çalıştığım şirket tarafından yapılmış olan sağlık sigortasıyla ilgili insan kaynakları departmanından bir bilgilendirme mesajı alıyorum.

" Geçen sene yapılan sağlık sigortası anlaşmamızda yatarak tedavilerimiz % 90 kapsamındaydı fakat 01.01.2014 tarihinden itibaren % 100 olarak karşılanacaktır."
 
Bu yani ne demek?
 
Türkiye'nin en iyi hastanelerinden biri olan Acıbadem hastanelerinde bir ameliyat olmanız gerektiğinde hiç para ödemenize gerek kalmayacak demek.

Daha hiç bir şey den haberim olmayan ben, bu mesajı görünce "sağlık bu ne olacağımız hiç belli olmaz " diyerek bir oh çekiyorum.
 
Sonra da sadece 2 saat sonra da bu hastalığımla yüzleşiyorum.

Evet bu hastalık bana geldi ama inanın gelirken de beraberinde bir sürü güzellik , bir sürü kapı , bir sürü dua  ve bir sürü dost getirdi.
 
Şimdi benim şükretme zamanım değilse ne zaman?

2 yorum:

  1. Ben simdi sabah haberlerinde sizi gördüm ve cok etkilendim. Ben de 2 çocuk annesiyim. Bilirim o güzel varlıklardan vazgeçilmez. Allah yardımcınız olsun. Alla sizi çocuklarınıza, bebeğinizi size baģışlasin. Sevgi,umut ve sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Siz bu dönemde pek çok öneri ile karşılaşacaksınız. Ben de size bazıönerilerde de bulunacağım: karbonat, kombo çayı, elma çekirdeği. Lütfen bunları araştırın.

    YanıtlaSil