1hayat3melek / instagram
Resim kaynak : www.joojoo.me

2 Nisan 2014 Çarşamba

Kahrolmak

Çınar'ım...

Babaannesinden getiriyor babası. Evdeki kalabalığı, teyzelerini görünce çok mutlu oluyor.
Birde üstüne en sevdiği arkadaşı Osman gelmiş değmeyin keyfine...

Saatler ilerliyor herkes çıkıp gidiyor evine.

Ateş düşen evimizde ateş düşen yüreklerimizle kalıyoruz baş başa.

Çınar sanki hissetmiş gibi "Bu gece annemle yatıcam , babacım lütfen müsaade et annemle yatayım" diyor.

Nemli gözlerimiz buluşuyor eşimle. "Tamam oğlum, git annenle uyu bu gece" diyor.

Sarmaş dolaş yatıyoruz oğlumla.
Bir hikaye anlatıyorum Çınar'ıma. Tam gözleri kapanacakken ayağa kalkıyor ve bir öpücük konduruyor karnımdaki kardeşine.

Bir abi edasıyla diyor ki " Korkma kardeşim ben senin yanındayım"

O an yüreğim kanıyor...

Oğlum duymasın diye sessizce ağlarken uyumasını seyrediyorum küçük meleğimin...

Usulca kalkıyorum yataktan.Salona, diğer sevdiğim adamın yanına gidiyorum...

Sırf hafta sonumu rahat geçireyim diye benden sakladığı ama bu gerçekle tek başına mücadele ettiği koca 2 günün yorgunluğuyla uyuyakalmış koltukta...

Yüzüne dokunmak için eğildiğimde ise gözlerinden süzülmüş ama daha kurumamış yaşlarını görüyorum.

Bu hastalıkla beraber 17 yıldır tanıdığım,sevdiğim adamın belki de ilk defa gözyaşlarına dokunuyorum.
Kahroluyorum...

4 yorum:

  1. Nuray’cım, kuzenin Derya’nın arkadaşı Nurcan ben, yıllar oldu tabi haberleşmeyeli,

    Derya söyledi ve söylediğinden beri sana ve kuzularına dua ediyoruz,

    Allah sevgili kullarına sıkıntı verirmiş, ona yaklaşalım, dua edelim, öbür dünyada gazabımız azalsın …. Diye

    HZ. Ebubekir, başına kötü bişey gelmediği zaman Allah’ım beni sevmiyor mu, beni unuttu mu artık diye üzülmüş,
    ardından en sevdiği devesinin öldüğü haberini almış ve çok şükür deyip sevinmiş.

    Sen de Allah’ın sevgili kulusun inşallah. Bu yaşadıkların çok büyük bir tecrübe ve farkındalık, sayende bizim için de öyle oldu.

    Allah’ım biraz daha dua bekliyor, sevgili kullarının sesini duymayı kendisine yaklaşmalarını istiyor,  
    sonrasında güzel haberlerini alıcaz, kuzularınla ve tüm sevdiklerinle güzel anılarını buradan okuyacağız İnşallah.

    Seni çok öpüyorum, biraz tevekkül sadece:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nurcan'cım evet bu bir sınav ve Allah'a daha da yaklaşmak için bir köprü...Hayatın saçma sapan dertlerine düşmüşken kendime gelmem için Allah'tan yediğim bir tokat bu hastalık.
      Tevekkül ise tek dayanağım.Sevgilerimle

      Sil
  2. Kahrolmak yok.Hayat insana bazen aci ,bazen tatli suprizler sunar.Acilari yasadikca daha siki sarilacaksin.İlk bebegin CİNAR agaci gibi guclu dururken yaninda!Diger bebeginde seni HAYAT'a baglayacak.Ve inaniyorum ki dogumunda bu gunleri gulumserek hatirlayacaksin.Hayat bir mucize ve sen bu mucizeye Cinar agaci gibi dimdik durarak Hayati muhtesem yasacacaksin ailenle bir omur ve saglikla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığım şu günlerin en güzel özetidir bu yorumunuz.Müsaadenizle instagram hesabımda da paylaşmak isterim.Sevgilerimle

      Sil