1hayat3melek / instagram
Resim kaynak : www.joojoo.me

6 Nisan 2014 Pazar

Üç Melek

Öyle bir hastalık ki...
Adını söylemeye çekiniyorsun.
Boğazında düğümleniyor harfler...

Korkuyorsun...
Hem de küçücük bir çocuk gibi.
Ama en çok çekeceğin acılardan...
Ölüm ise sadece bir nefes ötende.
Sanki ölmen için başka bir sebep olamazmış gibi.

Tam 2 sene...
Lenfoma kanseri ile mücadele eden bir anne.
Ardında 2 tane kız çocuğu ve onu çok seven bir eş.
Ne yaşadıklarını kimse bilmez.
25 yıldır sevdiği kadını, dostunu , arkadaşını toprağa verirken bile dimdik ayaktaydı.

Biz ise sadece üzülerek ve dua ederek seyrettik bu hayat mücadelesini. Sanki bizim başımıza hiç gelmeyecek gibi.

Sevgili Koordinatörüm
Bu mücadelemde bana en büyük destek.
Düştüğüm bu kapkaranlık kuyu da beni aydınlığa çıkarmak için uzanan bir merdiven.
Elimizden tutan bir MELEK...

Hastalığımı öğrendiğim andan itibaren bana ve eşime bir fener.

İlk günden rica etti.
Müsaade edin ben ilgileneyim ve lütfen bu işlere sen dahil olma diye...

Bu sıkıntılı günlerimde ne doktor soruşturdum ne de bir hastane. İnternete girip kanserin k sine bile bakmadım.Hep kendi mücadelemi bekledim.
Haberi alan sevgili eş,dost herkes bir onkolog bir cerrah önermek istedi ama kibarca reddettim hepsini.
Bütün bu telaşelerden uzakta yaşadım her şeyi sayesinde...

Sevgili Firma sahibim,

O Türkiye'nin hatta dünyanın en büyük firmalarından birine sahip.
Ama yüreği...
İki cihan kadar büyük.

Binlerce çalışanın arasında beni tanımıyordu bile.
Hastalığımı öğrenip işe gittiğim sabah genel müdürüm beni telefonla arayıp "Sana ne , nasıl oldu diye hiç bir şey sorup seni üzmeyeceğim sadece diyeceğim şudur ki , biz her koşulda senin yanındayız ve bu hastalığı hep beraber atlatacağız" dedi.
Sonrasında da Ayşe Hanım seninle konuşmak istiyor deyip telefonu ona verdi.

İlk doktor randevumuzda benden önce klinikteydi.
Allah'a hep dua ederim , maddi manevi kimin desteğe ihtiyacı varsa karşıma çıkar diye. Ve bir anda senin yanında buldum kendimi dedi.

Her doktor randevumuzda toplantılarını erteleyip yada yarıda bırakıp yanıma koştu. Senden daha kıymetli ne olabilir ki dedi her seferinde.

Bir MELEK gibi sarıp sarmaladı beni , bebeğimi , Çınar'ımı ,eşimi...

Şimdi ben nasıl şükretmem ki Allah'a...
Allah bana bu hastalıkla beraber tam 3 melek yollamıştı.

12 yorum:

  1. Yüce Rabbim size ve bu hastalıkla mücadele eden herkese acil şifalar versin inşallah. Sizde yeneceksiniz bu hastalığı. Oğlunuzun sevgisiyle iyileşeceksiniz. Bağışıklık sistemizi lütfen çok güçlü tutun. Lütfen sabahları "simit" değil daha sağlıklı şeyler tüketin. Beslenmenize çok dikkat edin, bol bol güneşlenin. Acilen "D vitamini" desteğine başlayın. Gerçi doktorunuz sizi bu konuda uyarmıştır.

    Herşeyden önemlisi yaşama sevincinizi bırakmayın. Yeter ki isteyin, isteyince bu hastalığı yeneceğinize inanıyorum...

    Sevgilerimle, çok büyük geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simit geçmişte kaldı artık :) D vitamininden hiç bahsedilmedi ama ben daha önce duymuştum. O yüzden bol bol güneşten almaya çalışıyorum. Karamsarlığa kapılsam da zaman zaman iyileşeceğime dair umutlar her zaman daha çok.
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Allah yardımcınız olsun. Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...Tüm hastalara , özellikle bu hastalıklara savaşan çocuklara ve annelere...

      Sil
  3. Ne kadar güzel bir şey , her şey güzel olacak buna inanıyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da bardağın dolu tarafı işte...

      Sil
  4. acil şifalar diliyorum,iyi dileklerim,dualarım sizinle.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgilerimle...

      Sil
  5. Kanserin en büyük düşmanı iyi moral, çevrenizdekilerin desteğiyle moralinizi hep iyi tutun kaçıp gidecek inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bu günlerde bir hatıra bir ders olarak kalacak bana...

      Sil
  6. Daha öncede yazmıştım size. "D vitamini Devrimi " adlı kitabı acilen alarak okumanızı istiyorum. ABD'nde yaşayan 2007 yılında dünyanın en iyi hekimi seçilen doktorun yazmış lduğu bir kitap. İçinde kanserli hastaları D vitamin ile iyileştirmesi ve hayatımızdaki önemi hakkında bilgiler var.
    Siz şu anda güneşe çıkarak D vitamininizi yükseltemezsiniz. Kanınızda ki değeri en yüksek yani 50 olması gerekiyor. Kanseri yenmek ya da kanser olmamak için bu değeri korumanız gerekiyor. Bu da D vitamini yani Devit D3 kullanmadan imkansız.
    Lütfen size yazdığım kitabı bir an önce okumanız sizin için çok önemli.
    Sevgilerimle, çok büyük geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba nuray hanim sans eseri instagramda rastladim size bende 1982 dogumlu 19 aylik dunyalar tatlisi bi prense sahip ve allah nasip ederse yolda 6.ayini tamamlamis bi de prensesim gelio ;)
    Nerden baslasam ne soylesem bilemedim. Insan soruyo bazen neden gencler die ama ne yazikki yaradan dan sual sorulmuo. Benim de gorumcem bundan tam 1 ay once karsilasti bu griple ;) "ben oyle diorum yani" bi anda fark etti hemen tetkiler doktorlar derken ameliyat oldu ve 1.5 hafta once ilk kemoterapisini aldi.
    Onunda 3 melegi var en kucu 2 yasinda. Bizde sasirmistik yeni emirmeyi sonlandiran bi annede nasip gorulur die. Ama bilmedigimiz o kadar cok sey var ki. Tabi genelde disardan bakip Allah yardimcisi olsun diyip konu ile ilgili hic bi arastirma yapmayiz ancak bi yakinimizin basina gelince.... simdi insan acaba bende de var mi die soruo kendine...
    Elbette ismi bu kadar soguk bi hastalikla bas etmek kolay degil.insan adini duydugunda karartio icini.. ama bende diger tum inannanlar gibi hastaligin Allah tarafindan bize verildigini ve bunun sifasininda yine onun verecegini biliorum. Burada onemli rol oynayan hastanin kendisi ve ben sizde o isigi o gozunuzdeki parlakligi yasama sevincini gorebilenlerdenim. Zaman zaman iciniz karamsarliga dussede sezen aksu dinlerken gozunuzden yaslar gelsede bu gribi atlatacaginiza eminim. Hatta hic suphem bile yok. Oncelikle sizin minik bi prensiniz var size sifa kaynagi ilac su yemek ne derseniz ve karninizda da ayni duygulari yasatmayi bekleyen bi melek... sizin o anlari ileride nasil guzel vakit gecirem cocuklarima neler yapicam planlari hayata tutunmaniizi sagliycak.
    Size her gun tum tv de gordugum okudugum sifa bekleyenlere dua ettigim gibi dua edecigim. Allah insallah benimde sifa bekleyenler icin dualarimi kabul eder ....
    Cok fazla empati kuran bi insanim ve bunu yaptiim icin kizmiiorum kendime tam tersi basima gelmemis bisi olsa bile bi nebzede olsun yasamaya anlamaya calisiiorum karsimdakini.
    Artik havalar guzel olucak kemoterapiden bi kac gun sonra kendinizi iyi hissetiginiz anda atin kendinizi gunesin kollarina oda sizde cok iyi gelecek. Iyuli gunleri guzel gunleri yasadiginizi ben hep burdan takip edicem. Keske istanbulda olsam da yaninizda olup destek verebilsem. Ama ben hep burda sizden gelicek iyi haberleri yuksek dolu moralle gidilen sahil kenarlarini ,icilen keyifli kahveleri ve dinlenen huzunlu hareketli tum sarkilarin size isik olmasini okuycam;) lutfen icinizi ferah tutmaya calisin ki bu GRIBI atlativerin....
    Size uzaktan destek olanlarin isiklari hep yolununuzu aydinlatsin...... opuorum seni tatli anne ve en guzel hamişşşşş ;)))

    YanıtlaSil